netboot

basilis bts at the.forthnet.gr
Sun May 14 13:35:08 EEST 2006

basOS G wrote:

>         Γενικώς δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεδομένου ότι τα cf
>     είναι εξευτελιστικά φτηνά (σε μικρές χωρητικότητες) όπως άλλωστε και τα
>     cf2ide, θεωρώ ότι είναι μια καλή και φτηνή λύση.
>

> Τι ακριβως ειναι τα cf και ποσο κοστιζει το ζευγαρι (με τον controler?)
> Ισως ειναι και αυτο μια λυση διοτι μεχρι τωρα ξεκινα και φορτωνει το
> etherboot απο δισκετα.

    To cf (compact flash) είναι τα παλιά memory modules που
χρησιμοποιούσαν οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές κτλ για αποθηκευτικό
χώρο. Ενδεικτική τιμή για 128mb τα 11 ευρώ (kingston,
http://www.mgmanager.gr/view.asp?ID=3366 ).

    H pci κάρτα με cf2ide δεν ξέρω ακριβώς πόσο κάνει. 5-10-20 ευρώ -
κάπου εκεί πάντως.

    tsapi