ati xpress 200

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun May 14 10:54:37 EEST 2006

On Sunday 14 May 2006 10:15 am, Stella Korakaki wrote:
> Kalimera,
>

> thelw na rwtisw an exei kaneis empeiria me ti sigkekrimeni karta.  Me ton
> ati driver tou Xorg apla pernw mia mauri othoni kai kollane ta panta.

Χωρίς να ξέρω τίποτα από αυτή την κάρτα, λέω τα κλασικά βήματα:
- "Κολλάνε τα πάντα"; Έχεις και kernel oops ή μόνο δεν βλέπεις; Μπορείς να
αλλάξεις VT;
- Τα logs;
- Δοκίμασε τελευταίο Xorg. Το 6.8 είναι παλιό (ειδικά όταν θές τελευταίες
κάρτες).
  Το open driver για τις ATI πρέπει να φτιαχτεί. Δεν θα έχεις 3d, αλλά πρέπει
να παίζει.
-  Τι λάθη βγάζει το module από την ATI; Ψάξε λίγο στο www αν κάποιος τα έχει
αντιμετωπίσει. Αλλιώς πές και σε εμάς. Σε τέτοιες περιπτώσεις βοηθάει η
κοινότητα..