subdomain. Πως βρέθηκε στο fstab;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sat May 13 00:52:07 EEST 2006

Alexandros Kosiaris wrote:

> Είναι ουσιαστικά μία προσπάθεια για ξαναγράψιμο του SELinux με ποιο
> φιλικό προς τον χρήστη τρόπο. Αυτό το πετυχαίνει όπως διαπίστωσες και
> μόνος σου. Το κατα πόσο πετυχαίνει το ίδιο καλά αποτελέσματα σε ασφάλεια
> με το SELinux μένει να το δούμε. Πάντως εάν υλοποιεί καλά το Mandatory
> Access Control που είναι και η ιδέα πίσω και από τα 2 συστήματα θα
> αντέξει σε formal security analysis. Τώρα πως ακριβώς είναι ο μέσος
> παρανοϊκός  πολύ θα ήθελα να μάθω... Την ιδέα πάντως που προτείνεις
> έχοντας την ήδη δοκιμάσει τόσο με SELinux όσο και SEBSD έχω μόνο να πω
> [...]

Μα η μόνη διαφορά που έχει το SELinux από το grsecurity είναι
pre-written  policies. Τίποτε άλλο.. μάλιστα το learning mode το οποίο
έχει πολλά μεινονεκτήματα είναι μια πρωσπάθεια να καλύψει αυτό το .. gap :-)
Αν για rbac εννοείς το rsbac είναι κάτι πολύ πιο ελαστικό από το
grsecurity  και πολύ πιο user driver από το SELinux το οποίο στην ουσία,
σε αφήνει να γράψεις policies έχει πολύ καλό documentation αλλά αυτό που
δίνει παραπάνω από τα άλλα είναι τα standard policies που παρέχει.
Το ότι είναι της NSA δεν νομίζω ότι είναι θετικό πάντως..
cheers