netboot

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri May 12 23:56:21 EEST 2006

Spiros Bolis wrote:

> Symboylh apo kapoioys poy psaxnontan sxedon gia mia bdomada giati den
> epairne bros to rhmadi apo diktyo otan eixes kanei th rythmish apo to
> BIOS [*]. Bale ena disko twn 40MB (xreiazontai mono 5) kai bale to etherboot

    Δεν ξέρω αν προάγει καθόλου τη συζήτηση, αλλά παλιότερα μπουτάριζα
το ταρατσο-debian μου με μία καρτούλα cf (χρησιμοποιώντας ένα cf2ide).
Στο cf χρησιμοποιούσα 2-3 mb. Μπουτάριζα και έβλεπα όλο το root over nfs
στο  δίσκο του debian στο σπίτι μου.

    Γενικώς δεν είχα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεδομένου ότι τα cf
είναι εξευτελιστικά φτηνά (σε μικρές χωρητικότητες) όπως άλλωστε και τα
cf2ide, θεωρώ ότι είναι μια καλή και φτηνή λύση.

    Basilis (aka tsapi)