παραξενιά με bootloader και stalled download

ΑΛΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ nalmpanopoulos at mou.gr
Fri May 12 09:25:57 EEST 2006

Γεια χαρά

Χρησιμοποιώ εδώ και καιρό το suse 10.0 και έχω δύο προβλήματα τα οποία δεν μπόρεσα να αντιμετωπίσω.

Α) Έχω φορτώσει τον Lilo bootloader σε δισκέτα και όποτε θέλω να μπω στο 10.0 ξεκινώ με τη δισκέτα στο drive (προτιμώ αυτή τη λύση λόγω παλιότερων δυσάρεστων εμπειριών με τα windows, όταν εγκαθιστούσα τον bootloader στο MBR του σκληρού). Ο υπολογιστής μου έχει την εξής δομή:

Ο SATA δίσκος από τον οποίο ξεκινούν τα ΧΡ έχει αποκλειστικά το συγκεκριμένο λειτουργικό

Ο IDE δίσκος (δεύτερος στο σύστημα) έχει μια διαφορετική -παλιότερη- εγκατάσταση των ΧΡ και τα 10.0. Όταν ξεκινώ όμως από τη δισκέτα, ενώ ο bootloader βλέπει πράγματι δύο εγκαταστάσεις windows (αυτές που υπάρχουν), όποια και να επιλέξω εγώ ξεκινούν πάντα τα XΡ του δεύτερου δίσκου (του IDE) και όχι του πρώτου (του SATA). Κοντολογίς, είτε windows_1 επιλέξω, είτε windows_2 ξεκινά η ίδια (παλιότερη) εγκατάσταση των windows. Τι να κάνω για να διορθώσω το πρόβλημα;

Β) Όταν κατεβάζω μεγάλο αρχείο (πχ. 40 ΜΒ) τότε σχεδόν πάντα κάποια στιγμή το download σταματά και στο σχετικό παράθυρο παίρνω το μήνυμα download stalled. Η σύνδεση στο ίντερνετ είναι DSL και κατά τα άλλα δουλεύει κανονικά. Έτσι όταν πρέπει να κάνω μεγάλο download αναγκάζομαι να μπαίνω στα ΧΡ ή στο Mac OSX που δουλεύω παράλληλα (και το επισημαίνω αυτό για να πω ότι το πρόβλημα δεν είναι στη DSL σύνδεσή μου)

Ελπίζω ότι θα έχω τη βοήθεια σας,

Νίκος Αλμπανόπουλος