Ubuntu xmms

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu May 11 17:08:42 EEST 2006

On 5/11/06, Dimitris Mexis <m65 at vivodinet.gr> wrote:
> Εκανα εγκατασταση του Ubuntu, φοβερο
> λειτουργικο, επιτέλους ξούτ! κακό redhat :-)
> Αλλα...
> Το xmms δεν εμφανίζει τα ελληνικά,
> προφανώς γιατι είναι utf8 το περιβάλλον;
> Εχει κανεις καμμιά πρόταση, δεδομένου
> οτι το xmms δεν θα το αλλαζα για αλλες εφαρμογές...
> Μήπως χρειάζεται καποια ρυθμισουλα σε κανα rc αρχείο;
>
> --

Δοκίμασε από το τερματικό να το τρέξεις με

$ LANG=el_GR.ISO-8859-7 xmms

$LANG=en_US xmms

Πάντως το xmms είναι γραμμένο σε gtk1 και δεν καταλαβαίνει UTF8 στο
οποίο παίζει όλο το υπόλοιπο λειτουργικό. Εγώ πλέον δεν το χρησιμοποιώ
(κριμα γιατί κι εγώ δεν έχω βρεί πιο ελαφρύ, αξιόπιστο και σωστό mp3
player). Καλή εναλλακτική είναι ο Beer Media Palyer (ή BMP) τον οποίο
θα βρείς στα repositories. Τελευταία έχω ερωτευτεί τις λειτουργίες
media library του Amarok, το οποίο αν και είναι λίγο βαρύ για τον
P3 at 450 CPU μου και φορτώνει και ένα κάρω QT βιβλιοθήκες, έχει γίνει ο
καθημερινός mp3 player μου.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras