Linus comments on kernel "overhaul"

DJ Art djart at linux.gr
Wed May 10 02:20:51 EEST 2006

On Wednesday 10 May 2006 00:55, Michael Iatrou wrote:

> Τίποτα περισσότερο απ' όσα λέει το άρθρο!
>
> Ο Linux kernel έχει ένα ιδιαίτερα δυναμικό development model, είναι
> λογικό να εμφανίζονται από καιρό σε καιρό τέτοιες "διορθωτικές
> τάσεις".

Να μεταφράσω να καταλαβαίνει ο πολύς κόσμος:

Εδώ και πολύ καιρό τα έχουνε κάνει σκατά, πουτάνα (όπως θέλετε πείτε το)
στον πυρήνα.

Όμως μετά από την τόσην προπαγάνδα που κάναμε όλοι οι φανατικοί και
μεταξύ μας και παραέξω ότι το Linux γαμεί και δέρνει, έφτασε η ώρα να
έχουν οι χρήστες απαιτήσεις από το λειτουργικό σύστημα.

Έφτασε η ώρα να ωριμάσει επιτέλους και να μπορούμε να κάνουμε και 5
δουλειές παραπάνω από το απλώς ορνιθοσκάλισμα στο οποίο συνηθίσαμε οι
10-20-50-100 γνώστες του χώρου. Ή τις 10 δουλειές που ήδη κάνουμε να
μπορούμε να τις κάνουμε καλύτερα.

Για παράδειγμα, πρέπει κάποιος επιτέλους να στείλει στο Linus ένα
cdrecorder για να καταλάβει τί τραβάμε κι εμείς. Ή να του στείλει κανα
SATA δίσκο, κανα laptop με εξωτικό hardware, κλπ κλπ ....

Ε, και επειδή από έκδοση σε έκδοση φτιάχνουν 1 και χαλάνε 100, κάποια
στιγμή δεν πάει άλλο. Πρέπει να το βάλουν κάτω, να κόψουν τις μαλακίες
και να το δούνε λίγο πιο σφαιρικά το όλο θέμα.

Και να κόψουνε το "δυναμικό" development μοντέλο, δηλαδή το μπαλώνουμε,
ράβουμε, ξηλώνουμε οτιδήποτε όταν και όποτε αυτό μας καυλώσει.

Αυτά.
--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?