παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 9 08:23:28 EEST 2006

On 2006-05-08 20:19, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> Ε εντάξει, όταν το εξηγίσεις αυτό .. και το καταλάβουν.. είμαι σίγουρος
> ότι θα είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο οι "αρχάριοι" :-)
>
> ps. Τράβα κι ένα μπινελίκη επειδή δεν διάβασαν το manul μόνοι τους :P

Μα κανείς δεν έπιασε το αστείο με το 'directory entry struct' == 'δομή
καταλόγου'; :P

Πάντως, πέρα από την πλάκα, ο Χρήστος έχει δίκιο.

Είναι ωραία και χρυσά και πολύ τσαχπινοζουμπουρλούδικα όλα τα GUI
εργαλεία στα οποία έχει συνηθίσει κάποιος νέος χρήστης υπολογιστή
σήμερα, ο οποίος ξεκίνησε (ας πούμε) να δουλεύει με Windows XP.

Ενα μεγάλο ποσοστό από αυτούς τους χρήστες όμως δεν ξέρει τι
είναι κατάλογος, φάκελος ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το.  Κλασικό
παράδειγμα είναι η τηλεφωνική επικοινωνία για βοήθεια, που συχνά
ακούς τραγικά πράγματα όπως:

    - Ωραία, για πες μου τι έχει ο κατάλογος "Program Files"
    - Τι είναι κατάλογος;
    - Ωχ, ναι ξέχασα.  Εσύ μάλλον το ξέρεις αλλιώς.  Εντάξει, πες
      μου τι έχει ο *φάκελος* "Program Files".
    - ...
    - Ελα τι έγινε;
    - Τι είναι φάκελος;

Οποιαδήποτε σύμπτωση ή ομοιότητα με πραγματικές συνομιλίες *ΔΕΝ*
είναι τυχαία :P