παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon May 8 16:14:30 EEST 2006

Chameleon wrote:
[...]
> Προσπαθώ πολύ καιρό να πείσω όλους τους φίλους μου να βάλουν OpenOffice
> και να πετάξουν το MS Office (επειδή το OpenOffice το αξίζει ενώ το
> linux όχι ακόμα) αλλά αρνούνται επειδή το MS Office έχει μερικά καλά που
> δεν τα έχει το OpenOffice, παρόλο που οι φίλοι μου δεν πρόκειται να τα
> χρησιμοποιήσουν ποτέ. Προφανώς δεν τους καίγεται καρφάκι αν το MS Office
> είναι ακριβό επειδή φυσικά δεν το πληρώνουν.

Ναι ε? Εγώ θα έλεγα το αντίθετο το Open Office δεν μπορεί να
αντικαταστήσει το MS Office where I work ενώ το Linux τα πάει μια χαρά.
Δηλαδή ένα XandrOS ή ένα Gentoo με CrossOver Office θα το έβαζα
μεταχαράς στο Laptop εργασίας μου το οποίο τρέχει OSX 1.5 με 1 μόνο
format στο upgrade του λειτουργικού :-)