παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Mon May 8 00:55:10 EEST 2006

> Ή απλώς στο ότι θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να κάνουν κάποια
> πράγματα εντελώς διαφορετικά από ότι έχουν συνηθίσει, και να μη
> γκρινιάζουν γι'αυτό, και πως να χρησιμοποιήσουν τα αρχεία των σχετικών
> δικτυακών τόπων, και το google για να βρουν απαντήσεις στα
> χιλιωειπωμένα ερωτήματα.

Αν αυτά τα χιλιοαπαντημένα ερωτήματα ήταν διορθωτικές γραμμές κώδικα δεν
  θα ήταν καλύτερα;

Πιστεύεις οτι ο πολύς κόσμος χρησιμοποιεί Windows επειδή δεν έχει
ανακαλύψει το Linux;

Δηλαδή θες να πεις οτι το linux είναι μια χαρα και δεν εχει κανένα
πρόβλημα πουθενά, το οποίο να κάνει έναν απλό χρήστη να το διαγράψει με
την μια;

> Σε εγκατάσταση 1 έτους και μετρώντας μέχρι τη στιγμή που θα έχεις
> *πλήρη* έλεγχο της επιφάνειας εργασίας; Δε νομίζω. (και μπορείς να
> κάνεις αυτόματο login με τον KDM και τον GDM)

Το ξέρω για το login. Απο τη στιγμή που αφήνει ο υπολογιστής μου το BIOS
  μέχρι να φορτώσει WindowsXP SP2 (και να φανεί το desktop και το
taskbar) θέλει λιγότερο από το μισό χρόνο απο οτι θέλει για να φορτώσει
το KDE (kubuntu)

> Υ.Γ.
> Είστε troll κύριε.

απάντησέ μου σε μια ερώτηση ακόμα:

Ποιό είναι πιο βαρύ;
Τα WindowsXP με απενεργοποιημένα όλα τα effects ή το KDE με
απενεργοποιημένα όλα τα effects;
Προφανώς το KDE.