παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Vassilis Karavolas vkaravol at vivodinet.gr
Sun May 7 23:08:40 EEST 2006

> Η παρουσίαση θα πρέπει να αναφέρεται σε πολλά, όπως:
>
> 1. Πώς να βλέπετε ελληνικά.
βλεπουμε
> 2. Πώς να κάνετε το alt-shift να δουλεύει.
και οχι μονο δουλευει αλλα σε δυσκολους καιρους πεολειχει κιολας
> 3. Πώς να βλέπετε ελληνικά ονόματα αρχείων.
και απο αυτο εχουμε
> 4. Πώς να βλέπετε το NTFS partition σας αν δεν ειστε root (γιατί μόνο ο
> root πρέπει να έχει πρόσβαση σε ένα NTFS partition, έτσι δεν είναι;! -
> kubuntu).
τσου
μια και εχεις SUSE ξερεις πως βλεπουν ολοι το NTFS. Εχω ενα κουμπαρο το ιδιο
κολημενα με σενα. Ο τυπος είχε ενα NTFS δισκο με καμποσες ταινιουλες και του
κολησε. Τα παραθυρα δεν τον εβλεπαν.  Ο
Θεος των υπολογιστων που φυσικα τρεχει UNIX τον λυπηθηκε και μου τον εστειλε
κλαιγοντας.  Και το SUSaki ειδε το δισκο μια χαρα και σωθηκαν οι ταινιουλες.

> 5. Τι πρέπει να κάνετε αν η εγκατάσταση αποτύχει στο grub ή στο lilo και
> δεν μπορείτε να κάνετε boot με κανένα partition. (OpenSUSE)
βαζεις το CD (aplh logikh xreiazetai) alla logikh kai parathyra einai se
diazygio
> 6. Πώς θα παίξετε τις αγαπημένες σας ταινίες αν η διανομή που βάλατε δεν
> εγκατέστησε τον mplayer. (Kubuntu)
paizei h Kaffeinh (kai bale kai libdvdcss)

> 7. Τι να κάνετε, αν κάποιοι έχουν μεταγλωτίσει το XMMS στα ελληνικά και
> η γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα αυτό δεν έχει ελληνικά
> glyphs. 8. Πόσες τούμπες, ανάποδες στροφές, κάμψεις και
> διαστάσεις-εκτάσεις-διαστάσεις-ανατάσεις πρέπει να κάνετε για να
> εγκαταστήσετε ένα νέο πρόγραμμα που ο package manager (τον λέω καλά;)
> δεν το έχει μέσα. (Αν είστε άτυχοι και δεν έχει installer).
kammia ta kanei ola o YAST

> Επίσης πρέπει να τονιστεί με ΚΕΦΑΛΑΙΑ οτι:
> Αν το modem σας δεν είναι σειριακό, πήρατε το μπούλο εκτός κι αν έχετε
> DSL modem με ethernet σύνδεση.

mpa ton mpoylo ton phres otan kaneis syllogh apo yioys kai kores sta
parathyra. Kai pare ena seiriako modem, pio fthna tha soy erthei.

> Να τους πείτε επίσης οτι δεν υπάρχουν (πολλοί) ιοί στο linux και πως
> όσοι υπάρχουν είναι  ...unstable!
>
> Να τους πείτε επίσης οτι μπορούν να τρέχουν και εφαρμογές Windows από
> Linux, αλλά μόνο στην περίπτωση που το Wine έχει εγκατασταθεί σωστά,
> κάτι που συνήθως αποφεύγεται να γίνεται στο Kubuntu, το οποίο προτιμά να
> μου πετάει ένα υπέροχο μύνημα λάθους (στην εγκατάσταση) το οποίο μιλάει
> για ένα μεγαλειώδες CRC πρόβλημα. Μην πω καμια κουβέντα σε αυτούς που
> μιλήσουν για χαλασμένο DVD ή image τώρα...

bale win4lin an eisai toso boyrlo poy akoma thes parathyra.

> Α! πείτε τους ποσο πιο *αργο* είναι το φόρτωμα του linux σε σχέση με τα
> βαρύτερα Windows που υπάρχουν! (συμπεριλαμβάνω και το KDE αλλά όχι το
> χρόνο για το login)

En katakleidi

egv paradexomai oti eimai malakas kai plhrvnontas 0 eyrv exv leitoyrgiko,
office, diaxeirish eikonvn, diaxeirish tainivn, kai merikes akoma xiliades
programmata. Εσυ που εισαι εξυπνος γιατι μας πρήζεις; Τι ζορι τραβας; Τι
φοβασαι;

KAI DEN EIMAI PEIRATHS, den exv klecei tipota.
(h peoleixia toy ALt-Shift erxetai dvro)

Pes mas ποσα πρεπει να ξοδεψω στα παραθυρα σου για να μην ειμαι κλεφτης και να
εχω αυτες τις δυνατοτητες.

Vassίλης

(Τα ελληνικα αλλαζουν με λατινικα για να δεις ποσο ευκολο ειναι).