Na kai kati gia gelia....

Vagelis D. vdiogos at yahoo.gr
Sun May 7 19:51:33 EEST 2006

O/H Db0 έγραψε:

>Πρεπει να είναι αστείο...it must be
>Είναι απλά πολύ extreme για να μην είναι αστείο, ακόμα και για
>Ρεπουμπλικάνο Αμερικάνο

Το είχα υποπτευθεί από καιρό ότι με την εγγραφή μου σ' αυτή τη λίστα
είχα παραδώσει τη ψυχή μου στο Σατανά.
Μετά από την παράθεση χωρίων τις αγίας γραφής στο thread: Siginithika
apo to drama enos anthropou.... νόμιζα ότι υπάρχει σωτηρία για την ψυχή σας.
Όμως ύστερα και από αυτό
http://www.shelleytherepublican.com/2006/05/linux-and-windows-compared-facts.html
-τη συνέχεια του προηγούμενου- και ειδικά από τα σχόλια πείστηκα ότι
πολλοί linuxάδες θα καταλήξουν στη κόλαση*.

Πάω να δω μήπως και η Ορθόδοξη εκκλησία του ηρωικού μας έθνους
χρησιμοποιεί το άθεο και αντεθνικό λειτουργικό των τρομοκρατών.
Τουλάχιστον είμαι σίγουρος πως, μετά τη συμφωνία με την MS, το κράτος
μας μερίμνησε και δεν έπεσε στη παγίδα.
* Έχοντας υποπέσει στο θανάσιμο αμάρτημα της έλλειψης χιούμορ

"Beauty is truth, truth beauty" - that is all
	  Ye know on earth, and all ye need to know.