Advice

Db0 dbzero at gmail.com
Sat May 6 18:37:53 EEST 2006

On 5/6/06, Theo Vassiliadis <cosmostation at gmail.com> wrote:

> milame gia .gr 'h gia 3ena?

Ξένο, .net

> Ara leitoyrgei kapoios webserver kai den einai afhmeno entelws sth
> tyxh toy to domain.

O Firefox το αναφέρει σαν "Server Not Found", είχα την εντύπωση οτι
αυτό ήταν το 404

> Den to xrhsimpoiei twra, alla pote ekane to arxiko registration? An
> einai palaiotero apo 2 xronia, pi8ano na to ananewsei pali.

το 2002

> Den vlepw to logo na er8eis se epafh me ton idiokthth twra. Kane thn
> papia kai katoxyrwse to afou lh3ei. An deis oti ananewnei, tote
> mporeis panta na ton rwthseis eygenika an epi8ymei na sou to xarisei
> 'h to krataei aplws gia na to balei ston kwlo tou.
> Shmeiwsh: Ta domain names sthn Ellada paramenoyn reserverd gia 14
> meres meta th lh3h toys.

Ok, thanks for the advice.
Κάτι άλλο, έχετε να προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο host. Εγώ σκέφτομαι
για dreamhost γιατι έχει πολύ καλό προγραμμα.

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana