Οι εργαζόμενοι της M$ μιλούν

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Fri May 5 10:08:38 EEST 2006

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Τεχνικά είναι off-topic αλλά πιστεύω θα ενδιαφέρει αρκετούς οπότε το στέλνω...
>
> http://minimsft.blogspot.com/2006/03/vista-2007-fire-leadership-now.html
>
> Τα posts είναι σχεδόν απολκειστικά από νυν ή πρώην εργαζόμενους στη Micro$oft,
> και η εικόνα που περιγράφουν (από ένα 15-20% που διάβασα, είναι τόσα πολλά)
> είναι τόσο ζοφερή που εμένα με σόκαρε...

Λάθος. Τα posts είναι αποκλειστικά από συγκεκριμένο, ανώνυμο/άγνωστο,
"υπάλληλο" της Microsoft (δουλεύει ακόμα στη Microsoft και δεν σκοπεύει να
φύγει). Το blog του είναι η άποψή του για τα αίσχη εντός της εταιρίας (δεν
έχει σκοπό να την ανατρέψει).

Δες
http://www.theregister.com/2006/03/23/mini_msft_vista_delay/
και μια συνέντευξη στο
http://www.businessweek.com/magazine/content/05_39/b3952009.htm

> Μήπως ζούμε την αρχή του τέλους για τα Windoze?

Όχι :( ;)

> Και αν ναι, είναι το Linux έτοιμο να αποτελέσει τη διάδοχο κατάσταση?

Ούτε :( :( :(

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS