RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Thu May 4 15:43:28 EEST 2006

>Νομίζω πως είπες αυτά που θα λέγαμε όλοι. Η ελευθερία επιλογής του
>χρήστη είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να σεβαστούμε.

Συμφωνώ για τον σεβασμό της ελευθερίας επιλογής.

Τι γίνεται όμως όταν κάποιοι gatekeepers δεν σέβονται την δική μας ελευθερία;
Ποια είναι τα μέσα μας να απαντησουμε τότε;

Προσωπικά, ένα από τα μέσα που προκρίνω είναι και αυτό. Στο κάτω κάτω δεν τους υποχρεώνουν
να χρησιμοποιήσουν κάτι κλειστό και αναπόδραστο, αλλά κάτι ανοιχτό και τροποποιήσιμο. Κι αυτό μόνο
στο δικό τους φόρουμ. Είναι ένα ενεργητικό αμυντικό μέτρο με καλά αποτελέσματα, όπως λένε οι ίδιοι.

ΥΓ: Και πάλι λέω δεν έχω καμία σχέση με τα παιδιά εκεί. Απλά το θεώρησα σημαντικό γεγονός για αναφορά. Προφανώς όχι το
σημαντικότερο της ημέρας.

--Δημήτρης Καλαμαράς