To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu May 4 13:39:43 EEST 2006

Eleftherios Theofilopoulos wrote:
> Νομίζω πως όλα αυτά είναι ανούσια θέλγητρα και καταπατούν το δικαίωμα
> επιλογής του χρήστη. Κάτι που για μένα είναι εντελώς αντίθετο με τα
> ιδανικά του Ανοιχτού κώδικα/Ελεύθερου λογισμικού.
>
> Και εγώ προτιμώ Firefox 1000 φορές αλλά είναι επιλογή μου, όχι επειδή
> αναγκάστηκα να αλλάξω για να δω ενα site...

Συμφωνώ απολύτως με αυτή τη τοποθέτηση.

Δεν μπορώ να ακούω επιχειρήματα του στυλ "ο IE είναι βλακεία", "η M$ είναι
ο αντίχριστος". Αν πει κανείς "το site μου δεν υποστηρίζει όλες τις
λειτουργίες όταν χρησιμοποιείτε Internet Explorer γιατί μου έχει πρήξει τα
συκώτια με την ανικανότητά του να υποστηρίξει τα στάνταρ, αν θέλετε πλήρη
λειτουργικότητα βάλτε Firefox, Opera, κλπ." αυτόν θα τον παραδεχτώ. Να μη
θέλεις το site σου να "βγαίνει" στο παράθυρο του IE επειδή ξύπνησες στραβά
μια πρωία... τι να σου πω.

Μου θυμίζει πριν 2 χρόνια που βγήκε ένα σαχλο-gamers site (δεν θυμάμαι το
όνομά του, δεν υπάρχει πια νομίζω) που έπαιζε σώνει-και-καλά μόνο με IE.
Αυτούς τους έστειλα ένα e-mail, μου απάντησαν εν ολίγοις "άμα σ' αρέσει",
και δεν ξαναπάτησα στο site τους. Ε λοιπόν, το ίδιο θα κάνω και με το
GreekTechForum παρόλο που εγώ χρησιμοποιώ (φανατικά) Firefox γιατί είναι
θέμα αρχής: ή παίζεις όπως μπορείς αλλά με όλους, ή τρως χυλόπιτα από εμένα.

> Άσε που όπως πάει αντι για μια παντοκρατορία της Microsoft θα έχουμε
> τη Google στο κεφάλι μας, και η ιστορία έχει δείξει τι γίνεται όταν
> υπάρχει μόνο μια υπερδύναμη...

Δεν ξέρω αν η Google ωφελείται πραγματικά από την αλλαγή σε Firefox.

> Μακάρι να είναι όλα ένα αστείο...

... άρρωστο πάντως ...

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS