RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Palatinus elfiness at yahoo.com
Thu May 4 13:07:36 EEST 2006

> καταπατούν το δικαίωμα
> εντελώς αντίθετο με τα

Δεν εχω να συνεισφερω κατι παραπανω σε αυτη τη
συζητηση περα απο το να πω οτι σαν κατωτερος χρηστης
που εχει απειροελαχιστη σχεση με προγραμματισμο, το
θεωρω κι εγω απαραδεκτο, και συμφωνω με τα παραπανω

> Όπως είπες (το site δεν το είδα) απλά *προτρέπει*
> στον Firefox.
> Αν δεν θέλεις, απλά δεν μπαίνεις.

πιο σωστα 'αν δε θελεις, δε σε αφηνει να μπεις' =
εξαναγκασμος... εχει μεγαλη αποσταση αυτο που λες απο
αυτο που γινεται

> Πως το κάνει το TaxisNet που με υποχρεώνει να
> χρησιμοποιώ Explorer και το site του ΥΠΕΠΘ με τα MS
> Office αρχεία;

Αυτο συμβαινει επειδη ειναι λακαμαδες και πανε με το
mainstream, οχι επειδη θελουν να σε αναγκασουν

> Αν θέλουμε να ανατραπεί αυτή η κατάσταση κάτι πρέπει
> να κάνουμε. Η πρακτική αυτή ίσως να είναι "βίαιη"
> αλλά είναι "μια κάποια λύσις".

Αν υπαρχει καποιος παραλληλισμος μεταξυ Αναρχισμου και
ΕΛΛΑΚ (αν και ξερω οτι καποιοι βγαζουν/τε σπυρια με
τετοιες συγκρισεις), δε μπορω παρα να θυμιθω το ποσο
διαμετρικα αντιθετες ειναι οι διαφορες φατριες του
Αναρχισμου: οι μεν βασιζονται στη βια, οι δε κανουν τα
παντα για να την αποτρεψουν, μεταξυ αλλων *ακριβως για
να μη γινουν οπως αυτοι τους οποιους πολεμουν*.

> Όσο για τα "ιδανικά" του ΕΛΛΑΚ, ειλικρινά δεν
> καταλαβαίνω που είναι η αντίθεση που διαβλεπεις.
> Ο ίδιος ο RMS λέει και ξαναλέει να μην
> χρησιμοποιούμε πατέντες και κλειστό κώδικα ΠΟΥΘΕΝΑ
> γιατί ακριβώς αυτά
> κάνουν κακό στο ελεύθερο λογισμικό, γιατί αναιρούν
> τις ελευθερίες που προνοεί η άδεια GPL.

Το τι λεει ο RMS δε με απασχολει αμεσα εφοσον ΔΕΝ
ειμαι προγραμματιστης για να με απασχολει με ποια
αδεια θα βγαζω τα προιοντα μου (αλλα αν ημουν, την GPL
θα ακολουθουσα νομιζω). Παρολαυτα οπως το λες, νομιζω
ο RMS απευθυνονταν στους προγραμματιστες και
αναφεροταν σε τι πατεντες θα χρησιμοποιουσαν στον
κωδικα τους,  οχι στο πως θα αποτρεψουν τους αλλους

> Και η ιστορία έχει δείξει επίσης ότι για τους
> "πτωχούς" καλύτερα είναι δύο
> αυτοκρατορίες παρά μία και μοναδική, αλλά αυτό είναι
> αλλουνού παπά βαγγέλιο...

ΝΔ η ΠΑΣΟΚ;;

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr