sshd multiple instances in debian

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 3 18:37:32 EEST 2006

On 2006-05-02 23:07, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> wrote:
> Χαίρετε.
>
> Ξέρει κανείς κάποιον debian-ized τρόπο να τρέξει δύο ή
> περισσότερους OpenSSH daemons με διαφορετικά configurations σε
> ένα μηχάνημα με Debian stable (sarge);

Οχι τόσο debianized όσο θα θελα κι εγώ.

Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις να φτιάξεις 'local' πακέτο, αφού
κατεβάσεις με `apt-get source' το source του openssh-server, αλλά
μάλλον θα χρειαστείς και static/devel versions από τις
βιβλιοθήκες που χρησιμοποιεί αυτό ή θα χρειαστείς πολλές αλλαγές
για να το ενσωματώσεις στο /etc/init.d/sshd με διαφορετικό μέρος
για τα config files του sshd.

Ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω να φτιάξω ένα πακέτο με static
sshd που στήνει αρχεία κυρίως κάτω από τον κατάλογο /rescue,
π.χ.:

    /etc/init.d/sshd-rescue -> /rescue/etc/init.d/sshd
    /etc/rcN.d/sshd-rescue -> /rescue/etc/rcN.d/sshd
    /rescue/etc/defaults/ssh
    /rescue/etc/ssh/sshd_config
    /rescue/sbin/sshd
    [...]

αλλά δεν έχω αξιωθεί να το φτιάξω ακόμα.  Ίσως είναι καλή ιδέα να
το κάνουμε και να το στείλουμε κι upstream, στο Debian, για
ενσωμάτωση σε μελλοντικές εκδόσεις του testing.

> Αν το /etc/init.d/ssh και το /etc/defaults/ssh δε μπορούν να
> χρησιμοποιηθούν για τον έλεγχο πολλαπλών OpenSSH daemons, θα
> τείνω να το θεωρήσω bug.

Μάλλον δε γίνεται, από ότι βλέπω.