ELEOS!

m65 at vivodinet.gr m65 at vivodinet.gr
Wed May 3 15:20:51 EEST 2006

V13 wrote:

>   Mallon h astoxi energeia soy na kritikareis kati xoris na ksereis giati
To na kritikareis einai vasiko dimokratiko stoixeio, an den axizi na
kritikaro eite san aplos xristis eite san aplos developer, giati tote na
min koliso me ta windows? Nomiza oti apo mia kritiki xekinane ola, kai
poli perisotero to linux.
> pragma milas einai ayto poy termatizei tin opoia kali prospathia toy linux
Xero gia ti milao
> kai ths GPL (? mhpos enoeis opensource ?). Einai poly kalytero na yparxoyn
Den anaferonomouna stin GPL, stin adeia
> mikra projects para megala gia perissoteroys logoys ap'osoys mporeis na
> fantasteis.

To pistevo
>   Kata ta alla xrisimopoihse etoima binaries anti na gkriniazeis epeidi den
Giati? Gia na leo oti to linux, a! poso efkolo einai! epeidi mou to
prosfere i mama-redhat? (I opoia einai mia etaireia eisigmeni sto
xrimatistirio)
> theleis na kaneis compile ta sources. Enalaktika mporeis na ftiakseis
> scriptakia ta opoia kanoyn compile oles tis libs mazi klp klp.
Den tha to tolmousa me to poso grigora allazoun oi libs tou gnome, kai
to poso spastiko kataligi, na xeis tin 2.2.0 kai to script na sou leo
den vrisko tin 2.2.0 alla den exeis tin 2.2, eno an tin vro kai ti valo,
sigoura mia gnome efarmogi, tha "spasi" kai tha to katalavo, otan tha
tin thelo ....para poli ;-) ( Se posous den ehei simvi ? )
>   To development den ginetai me tropo oste na bolevei toys xristes, alla ta
> projects kai toys developers. An theleis eykolia xrisimopoihse ta paketa toy
Em, "i texni gia tin texni?" Den ginete! Otan asxoleisai me kati pou
epireazi ton ameso xristi, prepei prota na skefteis ton xristi...Allios
o xristis, sou travaei sto tellos kai ena faskello, plironi tin M$, kai
o foukaras o developer as mini na kanei development...
> distribution soy kai diamartyrisoy gia to oti den bgainoyn toso grigora. An
> diamartiritheis gia ayto, tote anelabe na diorthoseis to problima kai ftiakse
Den diamartirithika gia afto. Den me eniaxe kan. Compile piga na kano.
Kai tora eimai meres pio konta gia na valo nea distro sto sistima, giati
to Gnome, apla ehei katarefsi!!!! LOL!!! Trelo kafsigelio!!!!!
> ta dika soy binaries ta opoia na mporoyn na xrisimopoihsoyn oi alloi ana ton
> kosmo.
San logistis pou eimai, ekana afto http://methos.sourceforge.net,
perissotero den boro. :-)
Oi organomenes koinotites omos boroun perissotera ;-)
>   Pali gia flame pame...
>
> <<V13>>

Come out you, where ever you are....little flames!!!!