ELEOS!

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Wed May 3 13:55:40 EEST 2006

On Wed, 2006-05-03 at 09:44 +0300, m65 at vivodinet.gr wrote:

> E, ma! Na leme ta kala, alla na leme kai ta kaka...
> >
> Afto epatha gia na valo to telefteo Gnumeric...

> A-kri-vos! :-)
>
> Pedia exete dei polla sistimata linux, ap tin diki sas ebiria, pou to
> /usr/local/lib na metatrepete se link sto /usr/lib ? Dioti epathe tin
> kafrila to gtk+ na min vriskei to cairo sto /usr/lib, alla na epimenei
> oti einai sto /usr/local/lib? (Xero to logo men, alla einai paralogismoi
> tou gnome).

Μάλλον δεν έχεις χρησιμοποιήσει το --prefix ή to --libdir option κατά το
configuration κάποιου πακέτου. Συνήθως το default prefix των
configuration scripts είναι το /usr/local
οπότε, αν θέλεις να χρησιμοποιηθεί το /usr, η εντολή για το
configuration θα πρέπει να είναι κάπως έτσι:

./configure --prefix=/usr
(χωρίς trailing slash)
Τα υπόλοιπα paths, πχ libdir, includedir κτλ υπολογίζονται με βάση το
prefix.

Αν από την άλλη γράφεις SPEC files για δημιουργία RPM, τότε, στο %build
section του SPEC file, αντί για την τιμή /usr για το prefix, μπορείς να
χρησιμοποιήσεις το macro %{_prefix} το οποίο πάλι είναι /usr, αλλά αυτή
είναι μια καλή τακτική ώστε τα SPEC files να μπορούν να χρησιμοποιηθούν
και γενικότερα σε άλλο σύστημα. Πχ.

%build
%configure --prefix=%{_prefix}

Τα διαθέσιμα macros μπορείς να τα βρεις στο αρχείο /usr/lib/rpm/macros.
Κάνε ένα search για 'configure macros'.

Ένας καλός οδηγός για συγγραφή spec files υπάρχει εδώ:
http://fedora.redhat.com/docs/developers-guide/ch-rpm-building.html