MacOSX security

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Wed May 3 12:22:02 EEST 2006

Antonis Christofides wrote:
> Επίσης, βρίσκω αυτή τη συμπεριφορά πολύ ασφαλέστερη από του ubuntu,
> όπου με sudo γίνεσαι root χωρίς να δώσεις password.  Αυτό είναι
> περίπου το ίδιο ανασφαλές με τα windows, όπου από default είσαι root.
> Σημαίνει ότι ο κάθε ιός που θα κολλήσει ο χρήστης θα μπορεί να γίνει
> root απλά με ένα sudo.

oxi bebaia. dokimase na tre3eis sudo se ena term kai meta tre3e sudo kai
se ena allo. sou zhtaei passwd kai tis dyo fores. isws ligo pio
epikyndyno na einai to gksudo. se ka8e periptwsh yparxei ena xroniko
peri8wrio (15min) pou den xreiazetai passwd gia logous eukolias, to
opoio allazeis eukola apo to /etc/sudoers.

An katarghseis auto to xroniko peri8wrio einai to idio me thn su, me thn
monh diafora oti den xreiazesai diaforetiko password.

Genika h sudo einai poly pare3hghmenh entolh, an kapoios prose3ei ligo
prin krinei 8a dei oti prosferei perissoterh eueli3ia apo thn su xwris
na katargei aparaithta kai thn asfaleia.

--
JHN