Trackpad den douleyei meta apo sleep

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed May 3 11:32:09 EEST 2006

Αν ξέρετε τίποτε από trackpad και sleep ρίξτε μια ματιά ακόμα κι αν
δεν ξέρετε από Apple, μήπως έχετε καμιά ιδέα.

Το laptop μου (Apple ibook g4) σε πρόσφατες εκδόσεις του kernel
(2.6.15 ubuntu) κάνει sleep μια χαρούλα όταν κλείνεις το καπάκι, κι
όταν το ανοίγεις επανέρχεται (σχεδόν) μια χαρούλα.  Το πιο σοβαρό
πρόβλημα που έχω είναι ότι ενίοτε μετά δεν δουλεύει το trackpad,
πράγμα που δεν έχω βρει άλλο τρόπο να διορθώσω από το reboot.  Ο
driver φαίνεται να είναι ο adb, και είναι compiled μέσα στον kernel.

Απ' ό,τι έχω παρατηρήσει, αυτό εμφανίζεται κυρίως μετά από μακρόχρονα
sleep, δηλαδή μετά από 5 λεπτά συνήθως θα δουλέψει, ενώ μετά από μία
ώρα συνήθως δεν θα δουλέψει.

Δεν με ενδιαφέρει τόσο να ξαναπαίρνει μπρος αυτόματα, όσο το να έχω
ένα τρόπο να το ξαναενεργοποιήσω.  Π.χ. ούτε το wireless ξαναπαίρνει
μπρος, αλλά με ifconfig eth1 down, ifconfig eth1 up, iwconfig κλπ., το
ξαναβάζω μπρος.