Filesystem Maintenance

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue May 2 16:29:26 EEST 2006

Raoul wrote:
> On Tue, 2006-05-02 at 12:46 +0300, m65 at vivodinet.gr wrote:
>
>> Eipes oti xrisimopoieis xfs gia multimedia dedomena?
>> Diladi?
>>

> Εκεί έχω φωτογραφίες που έχω τραβήξει (αρκετές), mp3 (αρκετά) και DV
> video (καταλαμβάνει ~6GB/30min), που περιμένει να το μετατρέψω σε κάποιο
> ανθρώπινο φορματ όταν με το καλό θα έχω την απαραίτητη όρεξη. :)

Kai ti katalabes?

To XFS to mono epipleon poy kanei, einai oti sou dinei th dynatothta *ws
filesystem* na kaneis reserve ena kommati tou xwrou pou parexei gia
real-time access. To XFS, gia o,ti apo8hkeyseis ekei, desmeyetai *oso
pernaei apo to xeri tou* na prospa8hsei na roufhksei apo to layer poy
brisketai apo katw tou ta dedomena kai na ta steilei sto layer poy
brisketai apo panw tou, me ena sta8ero ry8mo. Tipote ligotero, tipote
perissotero.

Apo kei kai pera, to na diasfalistei oti esy ontws 8a pareis ta dedomena
me to ry8mo poy xreiazesai kai ta timing constraints poy exeis, den
eksartatai mono apo to filesystem alla kai apo olo to ypoloipo systhma.

Ola ayta bebaia :

1) Isxyoun sto IRIX. Sto Linux poly pi8anon na mhn isxyei oute kan to
bandwidth guarantee tou XFS.

2) Isxyan thn epoxh pou to SGI Indy 8ewroutan to art of the state se
graphics/video processing. Apo tote exei perasei POLYS kairos, kai exw
thn ais8hsh oti shmera mporei na mhn exoun kai toso megalo nohma oso
eixan kapote.

Kontologis, to proteleytaio[1] pragma poy 8a se kanei na deis diafora
sthn prosbash twn DV kai twn mp3 sou einai mallon to eidos tou linux
filesystem pou xrhsimopoieis.

[1] Pote de leme "to teleytaio". Afhnoume panta xwro gia mia xeiroterh
pi8anothta.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE