Filesystem Maintenance

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Tue May 2 16:09:45 EEST 2006

On Mon, 2006-05-01 at 16:21 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Με κατέστρεψες τώρα :P
>
> Αντε να πείσω το Σπύρο ότι δεν μου αρέσει να γράφω σε web based φόρμες.

Το καταλαβαίνω απόλυτα όταν κάποιος είναι "παλαιάς κοπής" :P (το λέω
100% καλοπροαίρετα)

Πάντως, είναι σημαντικό να είναι εύκολη η πρόσβαση σε κάποιο πολύ
αξιόλογο κείμενο.

Αυτό το γράφω και για άλλα παρόμοια μηνύματα της λίστας. Δυνατότητα
αναζήτησης στη λίστα δεν υπάρχει (τουλάχιστον το λινκ
http://search.hellug.gr/?ul=lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/
δεν λειτουργεί) και κάποιος θα πρέπει να ψάχνει είτε στο αρχείο του είτε
μέσω του google:
filesystem maintenance Keramidas
site:lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/

Συνήθως όμως οι πολλοί δεν χρησιμοποιούν τέτοιου είδους searches κυρίως
γιατί βαριούνται. Συν το ότι αυτό θα δώσει αποτελέσματα μόνο εφόσον έχει
περάσει το googlebot από τα archives.