Ασφάλεια και αυτόματο indexing αρχείων

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue May 2 08:59:27 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:
> <mode type="paranoid" level="fairly-large">
>
> Κι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, επειδή το να κάνεις κάτι τέτοιο να είναι τόσο αποδοτικό όσο και ασφαλές (έτσι, δηλαδή, που να μη μπορώ εγώ να κάνω 'search' με ενδιαφέροντα keywords και να βρω πληροφορίες για τα αρχεία κάποιου άλλου) είναι εκπληκτικά δύσκολο.
>
> Για παράδειγμα, η πιθανότητα για information leaks εκεί που δεν πρέπει είναι η λογική πίσω από εργαλεία όπως το slocate(1),
> [snip]

Όλα αυτά είναι καλά στη θεωρία αλλά στην πράξη ένα τέτοιο utility δεν
θες να το τρέξεις σε έναν multi-user server όπου μερικοί
10/100/1000-άδες χρήστες έχουν από 10-100 MB αλλά στο PC του σπιτιού σου
ή το laptop σου (το οποίο αν στο κλέψουν έχεις ούτως ή άλλως πρόβλημα ;-))

Εργαλεία όπως το spotlight ή το μνημοβόρο Google Desktop Search κάνουν
μια χαρά δουλειά (για το Beagle ας μη μιλήσουμε καλύτερα :-P).

G.