Web-based form edit (was: Re: Filesystem Maintenance)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 2 08:52:47 EEST 2006

On 2006-05-01 23:14, Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:
> * Giorgos Keramidas [2006-05-01 16:21]:
>
> Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις τον εσωματωμένο editor του
> browser... Για το Mozilla υπάρχει η λύση του Mozex που μεταξύ άλλων
> επιτρέπει να ανοίγεις τα textarea σε εξωτερικό editor:
>
> Mozex Mozilla extension
> http://mozex.mozdev.org/
>
> Mozex with UTF-8 in Firefox 1.5
> http://www.gatsby.ucl.ac.uk/~iam23/code/mozex/

Το δεύτερο είναι αυτό που χρησιμοποιώ τώρα για να επεξεργάζομαι κείμενο
σε web forms.  Εχει κάποια ψιλο-προβλήματα[1], αλλά παίζει μια χαρά.

[1] Όπως π.χ. ότι πρέπει να κάνεις τουλάχιστον μια φορά click στην ίδια
περιοχή κειμένου *ΑΦΟΥ* κλείσεις το Emacs buffer -- πιθανόν για να μην
κάνει polling το Mozex, π.χ. με stat(2) και απασχολεί μόνιμα το Firefox
με απανωτά paste από το προσωρινό αρχείο που δημιουργεί.

> Επίσης μπορείς να χρησιμοποιείς για browser τον Emacs/W3 - οπότε και
> πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα :)

Χεχε!  Εντάξει, αυτό είναι λίγο υπερβολικό.