Mipos xerei kaneis?

m65 at vivodinet.gr m65 at vivodinet.gr
Fri Mar 31 23:00:35 EEST 2006

Jimmy Angelakos wrote:

> Giati den kanete ta pragmata me to swsto tropo afou asxoleiste me
> databases kai katafeugete se cryptic unix stuff? Metatrepse tis
> hmeromhnies sto swsto format mesw MySQL, pragma pou 8a eprepe na exei
> hdh proteinei kapoios prin petaxtei o haxoras o Keramidas kai arxisei
> na sou leei gia gawk sed kai troff... ;)
>
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/date-and-time-functions.html
>
> http://www.weberdev.com/get_example-3726.html
>
> http://www.weberdev.com/get_example-80.html
>

> Mhtsos

Esi milas gia SELECT omos...pou simeni ta data einai sti vasi
Ego milisa gia mia stili apo csv pou epidi to office den leei na
apothikefsi tin metatropi pou tou dino me tin Format mesa apo to Calc,
pernaei tin stili afti, os NULL xoris na eisagi diladi tis imerominies.
Dioti oi imerominies sto csv einai "ellinikis" morfis.
Opote mallon dikio eihe o haxoras ( ti einai afto?! )

Vevea xehasa malakia mou, oti boro na xrisimopoiiso tis sinartisis tou
calc, kai na adigrapso kata tmimata se allo keli tis imerominies kai na
tis fero san text! Ftou mou!