B2B Marketplace

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Mar 30 14:06:20 EEST 2006

Karjala wrote:
> [...]

?? Ε όχι ναι #1 . Το site είναι για τα κλάματα (μην πω τίποτα χειρότερο)
και κανείς δεν το αντιμετωπίζει στα σοβαρά. Το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ
? Κοίτα και μερικά συγκριτικά τεστ για online δημοπρασίες και θα
καταλάβεις τι εννοώ.
Δεν ειναι όλοι e-bay προγραμματιστές. (και αν είναι δεν βρίσκονται στην
Ελλάδα !)

> Sta b2b marketplaces den vazeis viografika.
>
> Afta.
>
> Endiaferon 0. To project akyrwnetai (ektos an kaneis thelei, as mou
> steilei e-mail)

εεε... χμμ.. σε μία μέρα σκέφτηκες κάτι  και αμέσως μετά το ακύρωσες ???
Τουλάχιστον εγώ δεν θα σε έπαιρνα στα σοβαρά!! (φιλικά πάντα το λέω)..

Γιάννης