Fwd: Υπηρεσία TAXISnet : Ενημέρωση

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Mar 30 13:56:05 EEST 2006

Steve Stavropoulos wrote:
> Shmera elaba to parakatw apo to TAXISnet. Lete na tous prh3ame arketa
> wste na to ftia3oun? Egw bebaia ligo pou eida ton kwdika tous pisteyw
> oti oxi mono de 8a kataferoun na pai3ei se otidhpote allo ektos apo
> IE, alla to poio pi8ano einai na mhn pai3ei swsta oute kan ekei...

Καλά είστε σοβαροί ?
	Θα εμπιστευτείτε κάτι τόσο σοβαρό (όπως είναι οι φορολικές σας
υποχρεώσεις) στα χέρια του.. Taxisnet ??
	Και εγώ είμαι σίγουρος ότι ούτε στα win δεν παίζει σωστά.
Πρόσφατα είχα κατεβάσει κάτι από το site τους (δεν θυμάμαι ποια εφαρμογή
ήταν) και το έτρεξα στα windows και δεν μπορούσα να δω με τίποτα ελληνικά.
Το ίδιο και πολλοί άλλοι.

Και περιμένετε να παίζει κάτι σωστα στο web και σε linux ??????

Γιάννης