Encoding UTF8 <--> iso8859-7

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Thu Mar 30 01:20:11 EEST 2006

Έχω μερικά αρχεία html από ένα παλιό website που είχα φτιάξει. Τότε
χρησιμοποιούσαμε κωδικοσελίδα iso-8859-7 τόσο για το content της σελίδας, όσο
και στο FAT32 filesystem στα Windoze.

Το πρόβλημα είναι οτι τώρα πια τα αρχεία αυτά τα έχω φυλαγμένα σε ένα ReiserFS
partition, όπου τα ονόματα αρχείων είναι σε UTF8. Έτσι όταν πάνω να δώ κάποια
από τις σελίδες html, τα links της σελίδας δεν λειτουργούν και οι εικόνες δεν
εμφανίζονται. Αν γυρίσω το encoding στον browser από 8859-7 σε UTF8, τότε
λειτουργούν τα links, αλλά η σελίδα εμφανίζεται άλλ' αντί άλλων, ενώ βέβαια
δείχνει αλαμπουρνέζικα αντί ελληνικών.

Και το ερώτημα είναι: μπορώ με κάποιο τρόπο (κάποιο utility? κάποιο
scriptάκι?) να μετατρέψω το κείμενο των σελίδων από 8859-7 σε UTF8 για να
εμφανίζονται σωστά όλα??

Ευχαριστώ πολύ,

Θοδωρής Λύτρας