B2B Marketplace

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Mar 29 12:23:20 EEST 2006

Karjala wrote:
>> Kati san to rentacoder.com dhladh.
>

> Nai alla:
> - prosarmosmeno gia tin elliniki agora

Opou ellhnikh agora, h agora ths arpaxths :)

> - oxi toso ekseidikevmeno se coding, alla na parexei pio plires paketo
> prosforwn ypiresiwn (grafistika, business analysis klp) gia na
> proselkyei pelates pou den kseroun apo programmatismo

Business analysis ki alles tetoies dhmokratikes dynameis mhn perimeneis
na agorasei kaneis ws service mesa apo ena emarketplace.

> - (trito kai ligotero simantiko) ftiagmeno apo emas gia emas

Apo emas gia emas exoume kai ta ads tou hellug.

> An endiaferetai kaneis, as grapsei kamia apopsi. Einai ena project pou
> de mporw na analavw monos mou.

Ws idea kalh einai. To 6ema omws einai pws pshneis tis etairies na to
xrhsimopoihsoun. Edw einai ta zoria. En oligois to ftiaxneis kai meta to
prow6eis me prooptikh na arxisei na ginetai xrhsimo toulaxiston meta apo
mia dietia. To kalytero pou exeis na kaneis einai na vreis mia etairia
pou asxoleitai me human resources kai na tous to pasareis.