B2B Marketplace

Karjala karjala_lists at karjala.org
Wed Mar 29 08:04:26 EEST 2006

Γράφω μια ιδέα μου για να δω αν υπάρχει ενδιαφέρον για να πραγματοποιηθεί.

Έχω το domain ypiresies.gr, κάποια ικανότητα στον προγραμματισμό, και
πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά δυσκολεύομαι να βρω πελάτες.

Σκεφτόμουνα μήπως αξίζει να δημιουργηθεί ένα b2b marketplace υπηρεσιών
που αφορούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την ελληνική αγορά (web
design, web development, hosting, προγραμματισμός, support, κλπ) με
σκοπό να βρίσκουμε δουλειά και συνεργάτες πιο εύκολα.

Το σάιτ αυτό θα ήταν μη-κερδοσκοπικό και θα είχε κύριο σκοπό να βοηθήσει
τους εργαζόμενους. Έχω εμπειρία στην κατασκευή on-line κοινοτήτων και
μπορώ να αναλάβω το προγραμματιστικό κομμάτι όλου του site μόνος μου.

Αργότερα θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλους συναφείς τομείς (όπως
διαφήμιση, κλπ).

Υπάρχει ενδιαφέρον, ή είσαστε όλοι βολεμένοι επαγγελματικά; (δηλ είμαι ο
μόνος άνεργος; )

- Karjala