Linux + Streaming DVB-S

?as??e??? Sp???? svasil at wirenet.gr
Tue Mar 28 18:00:32 EEST 2006

Ayto pou thelei einai na exei live input apo thn Skystar, to opoio na
ginetai
transcode kai streaming (kai malista se multicast)
To eixa kataferei me aplh karta TV kai to BT848 alla eixa katebasei ena soro
libs gia na leitourghsei.

Alitheia se genikes grammes exei kataferei kaneis na kanei live  stream
kapoio
TV programma an oxi apo SAT TV?
An nai pos to katafere?
An gia logous pou oloi kseroume den prepei na apanthsoume edo tote se email

Eyxaristo
Spiros