Αντιμετώπιση Προβλήματος

Nikos Negrepontis nnegrep at yahoo.gr
Sun Mar 26 13:12:09 EEST 2006

Κατ' αρχήν καλησπέρα,

Ονομάζομαι Νίκος Νεγρεπόντης και αν και ασχολούμε αρκετά χρόνια με
υπολογιστές μόλις πριν από 2 ημέρες αποφάσισα να εγκαταστήσω μια διανομή
LINUX στον υπολογιστή μου, την SUSE 9.0 Professional.

Η εγκατάσταση έγινε κανονικά σε ξεχωριστό σκληρό από τα windows και όλα
έγιναν κανονικά μέχρι τη στιγμή που έπρεπε να γίνουν ρυθμίσεις για την κάρτα
γραφικών και την οθόνη.

Στις επιλογές δεν υπήρχε ούτε η κάρτα γραφικών μου (GeForce 4 FX 5700) ούτε
και η οθόνη μου (LG Flatron L1730S) με αποτέλεσμα μετά από πολύ προσπάθεια
να καταφέρω να δώ την επιφάνεια εργασίας του λειτουργικού αλλά με ένα βασικό
πρόβλημα. Η οθόνη τρεμοπαίζει συνεχώς περισσότερο απο δεξιά και αριστερά
χωρίς να μπόρώ να διαβάσω ή να ξεχωρίσω οτιδήποτε. Υπάρχει κάτι που μπορώ να
κάνω; Έχει να κάνει με drivers ή κάποια άλλη ρύθμιση;

Αν μπορούσατε να μου δώσετε κατευθύνσεις για το τι μπορώ να κάνω θα με
βοηθούσατε πάρα πολύ.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à