SoS: dpkg-divert: diversion clashes ?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Mar 23 23:29:37 EET 2006

Την 23/3/2006, TaSoS <sv2bwm at yahoo.gr> έγραψε:
> Εξηγησε μου, γιατι ειμαι νεος στο Linux...

αν δώσεις σε μια γραμμή εντολής man dpkg  και ψάξεις στο κείμενο
βοήθειας που θα εμφανιστεί για την παράμετρο -P θα δεις ότι σημαίνει
"αφαίρεσε το τάδε πρόγραμμα από το σύστημα" (κάτι σαν το add remove
programs -> uninstall των windows). Οπότε η συμβουλή του γιάννη είναι
κάνε unistall τον xorg-driver-fglrx και μετά δοκίμασε να κάνεις
install τον nvidia-glx το οποίο γίνεται με την εξής εντολή:

   dpkg -P xorg-driver-fglrx

και μετά

   apt-get install nvidia-glx

αν τα βρεις σκούρα πολύ βοήθεια θα βρεις και στα forums του ubuntu

(off-topic note: βολεύει να απαντάς κάτω από την παράθεση του
προηγούμενου μυνήματος για να διαβάζεται με λογική σηνέχεια η συζήτηση
από τους άλλους)