αυτόματη αντικατάσταση ίδιων αρχείων με hardlinks

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Mar 23 17:14:09 EET 2006

On Thu, Mar 23, 2006 at 04:28:52PM +0200, Nick Demou wrote:
> έχω ένα μεγάλο partition (~100G) σχεδόν  γεμάτο με αρχεία. Πολά από
> αυτά είναι ολόιδια αλλά για διάφορους λόγους τακτοποίησης [ ή μη
> τακτοποίησης :-) ]  έχουν βρεθεί σε διαφορετικά directories.
>
> Υπάρχει κανένας τρόπος να αντικατασταθούν αυτόματα πολαπλές εμφανίσεις
> του ίδιου αρχείου με hard links? Αν δυο ίδια σε περιεχόμενο αρχεία
> ένουν διαφορετικά permitions/owner έχετε καμιά ιδέα για το τι άλλο θα
> μπορούσε να γίνει για να μην σπαταλάται ο χώρος στο δίσκο?

έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με το firefox. Όταν κατεβάζω ένα αρχείο που το
έχω ήδη στο φάκελο, συνηθίζει να το μετονομάζει αντί να με ρωτάει για
overwrite. Έτσι έχω ίδια αρχεία με διαφορετικό όνομα.

Έτσι έχω βολευτεί με το fdupes (apt-get install fdupes) που κάνει
σύγκριση των md5 hashes και είναι εξαιρετικά γρήγορο (φάκελο 2GB με 300
αρχεία σε 5 sec). Υποστηρίζει και recursion -r.

Με την επιλογή -d ρωτάει ποιο διπλότυπο να σβήσει. Αλλιώς βγάζει εύκολα
parseable output για περαιτέρω επεξεργασία.

Φάνης