Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Mar 23 14:18:00 EET 2006

Giannis Beredimas wrote:

> http://funroll-loops.org/: έχει μια αξιόλογη συλλογή

Yes, I've seen that before :-)

> Ναι όντως. Μπορείς να περιμένεις 3-4 χρόνια ας πούμε [3-4 μήνες είναι
> πιθανόν "stretched" χρονικό διάστημα, ακόμα και αν κάνεις μόνο security
> upgrades] ... or not?
>
> G.

Απάντησα στο παραπάνω ερώτημα. Δεν είπα ότι δεν πρέπει να κάνεις upgrade
γιατί αλλιώς θα *σπάσει*. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι:

Είναι λογικό σε ένα sensitive envinronment είτε είναι production είτε
οτιδήποτε άλλο να είσαι πολύ προσεκτικός με τις οποιεσδήποτε
αναβαθμίσεις θα κάνεις είτε είναι Gentoo GNU/Linux είτε Windos XP είτε
... OS/2.