GDB μέσω Emacs μέσω KDbg ή μέσω insight;

DJ Art djart at linux.gr
Thu Mar 23 10:11:49 EET 2006

On Thursday 23 March 2006 09:55, Argiris Mokios wrote:
> Καλημέρα,
>
> χρησιμοποιώ τον gdb για να κάνω debugging κώδικα σε C και C++ και
> επειδή συγχρόνως χρησιμοποιώ και Emacs  τρέχω και τον gdb από κει.
> Καθώς όμως ο κώδικας μεγαλώνει σκέφτομαι μήπως θα' πρεπε
> να χρησιμοποιήσω KDbg ή insight. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν τα' χω
> δουλέψει ποτέ μέχρι τώρα και θα ήθελα τις απόψεις[1] σας για το
> debugging με αυτές τις
> εφαρμογές.

Εμένα το KDevelop τώρα τελευταία, με βολεύει απίστευτα.
Τόσο στο debugging, όσο και στη διαχείριση του "κώδικα που μεγαλώνει" ή
αλλιώς Project.

Το είχα χρησιμοποιήσει πρόσφατα για να κάνω Debug το ffmpeg.

Αν και δεν το έβαλες στα υπόψιν σου, το αναφέρω μόνο και μόνο επειδή
μίλησες για *K*Dbg, το οποίο μου φαίνεται αρκετά "φτωχό" :>

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?