Package manager for LaTeX

sarantis at cnl.di.uoa.gr sarantis at cnl.di.uoa.gr
Thu Mar 23 09:54:14 EET 2006

On Wed, Mar 22, 2006 at 11:47:14AM -0500, Tom Diamond wrote:

> Χμμμ, δε βρήκα package manager στο tetex.
> Για την ιστορία όμως, βρήκα ότι ο package manager (mpm) του MikTex
> παίζει και σε Linux οπότε δοκιμάζω αυτόν προς το παρόν...

Για rpm-based distributions, είχε ξεκινήσει ένα project στο
http://www.tetexrpm.org/.  Οι ρίζες του είναι από τα rpm για Fedora
(Extras), ο σκοπός του λέει ότι είναι να καλύπτονται και άλλες διανομές.

(Δεν το έχω χρησιμοποιήσει, και φαίνεται ότι χρησιμοποιεί υποδομή Fedora
για εγκατάσταση, ενημέρωση πακέτων, δηλαδή yum).

-- Sarantis