Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Mar 23 01:46:23 EET 2006

Giannis Beredimas wrote:

> [...]
> υπάρχει ειδικό guide για το upgrade της
> [http://www.gentoo.org/doc/en/mysql-upgrading.xml] δεν παίρνω πίσω ούτε
> γραμμή [δες και το http://omniscientist.org/space/?p=32]. Και φυσικά
> όταν μιλάω για mysql upgrades μιλάω και για την εξαιρετική πιθανότητα η
> αλλαγή του library να σπάσε^H^H^H^H^H χαλάσει κάτι που γίνεται depend σε
> αυτή. Αν το upgrade της mysql είναι σε production server για λόγους
> ασφαλείας και αυτό που χαλάσει είναι το Postfix καταλαβαίνεις γιατί ο
> κόσμος θάβει το gentoo μετά (ναι το περιστατικό είναι βγαλμένο από τη ζωή).

οκ, κανείς δεν είναι τέλειος. Αλλά είναι περιστατικό το λες και μόνος
σου.. τώρα τι να σου πω αν είχα κι εγώ 5 10 τέτοιες εμπειρίες μάλλον θα
την έψαχνα για αλλού..

> Sorry, αλλά αν το benchmark είναι αν χάλασε κάτι στο δικό σου σύστημα
> που όλο κι όλο τρέχει το site της οικογενειακής επιχείρησης (if I
> recall) και ένα blog, επανέρχομαι στο "δε συνεννοούμαστε".

Καμιά σχέσει. Το blog και η mysql ναι.. το "οικογενιακή επιχείρηση" δεν
το πολυκατάλαβα, αλλά αν εννοείς στην εργασία μου έχουμε μόνο windows..
σίγουρα αν θα διάλεγα διανομή θα έβαζα Gentoo απλά και μόνο επειδή την
γνωρίζω καλύτερα.

σεβαστόν.