Debian bug submiting HOWTO?

Emmanuel Galatoulas galas at tee.gr
Thu Mar 23 00:55:41 EET 2006

Spiros Bolis wrote:

>Exei (!!!) dokimasei, edw kai treis meres dokimazei

>exei balei, exei balei 3-4 mhn tyxon  kai exei "spasei" (σόρυ Άλεξ, δεν
>κρατήθηκα! ;-) ) kapoio mirror apo ayta poy xrhsimopoiei
>
>Y.G. afoy me bazeis kai sto Cc: toylaxiston as moy apeythyneis to logo!
>;-)
>
>Y.G.2: Den kratithika, xrhsimopoihsa to reportbug kai esteila kati, to
>poly-poly (Τούρκικο;) na faw katsada apo toys toy debian

Πρόκειται για φαινόμενο που εμφανίζεται στην unstable (εξ ου και το
unstable άλλωστε!) κυρίως βέβαια σε κάποιο "μείζονα" αλλαγή/αναβάθμιση
πακέτων. Πχ κι εγώ αυτή τη στιγμή "ταλαιπωρούμαι" με μια "σπασμένη"
εγκατάσταση
του GNOME λόγω της μείξης πακέτων από την έκδοση 2.12 και 2.14.

Εν πάσει περιπτώσει στην σελίδα  http://www.debian.org/Bugs/Reporting
είναι οι πληροφορίες που χρειάζεσαι. Επίσης πληροφορίες για το κάθε πακέτο
υπάρχουν στο http://packages.debian.org για κάθε διανομή (stable.
testing, unstable etc.)
ενώ αν χρειάζεσαι περισσότερες ακόμα πληροφορίες για το εν λόγω πακέτο
είναι χρήσιμο και το link (προς το τέλος της σελίδας που το αφορά) με τη
σελίδα
του maintainer.

Για παράδειγμα για το συγκεκριμένο πακέτο που αναφέρεις, το asterisk,
μια αναζήτηση
στο packages.debian.org με οδήγησε τελικά στη σελίδα του maintainer

http://packages.qa.debian.org/a/asterisk.html

και ακολουθώντας το bug info πηγαίνω στην
όπου .....

ΒΛΕΠΩ ότι το έχεις ήδη κάνει submit!!!!!!!!!!

οπότε όπως βλέπεις δεν ήταν καθόλου δύσκολο!!!!!!!!!!!!!

(πολύ coooool φάση!!!!!!!)