Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Wed Mar 22 23:50:29 EET 2006

Michael Iatrou wrote:

> Το φαινόμενο του Gentoo επιβεβαιώνει τη θεωρία ότι δεν είναι οι χρήστες
> που επιλέγουν τη διανομή, είναι η διανομή που επιλέγει τους χρήστες --
> με βάση τη γενετική προδιάθεση του καθενός

 Ή την μάνα ή τον πατέρα σου σκοτώσανε οι gentooists, δεν εξηγείται
αλλιώς...

> Όχι, αυτό σημαίνει ότι θεωρούν πως οι χρήστες τους δεν έχουν τίποτα πιο
> ενδιαφέρον/δημιουργικό/etc να κάνουν από το να ασχολούνται με το πως,
> συγκεκριμένα στο Gentoo, κάνεις τη Δείνα απλή χαζομαρούλα.
>
> Ουφ, τελικά με το Gentoo, είτε το χρησιμοποιείς, είτε συζητάς γι αυτό,
> ένα πράγμα είναι σίγουρο: χάνεις τον χρόνο σου.

 Περηφάνεια και Προκατάληψη - Μέρος MMVI. Στα μηχανάκια μου έχω από suse
και mandrake (RIP) μέχρι debian και gentoo (έχω και ένα netbsd, μπας και
γίνουμε κάποτε περισσότεροι από 10 :-) ). Το gentoo είναι το μακροβιότερο
και το πλέον up-to-date, χωρίς κανένα forum και wiki. Κάθε 3-4 μήνες ένα
emerge world αρκεί - σιγά τα ωά δηλαδή που θα δουλεύει ο τρίλιτρος P4 για
2 εικοσιτετράωρα. Ένα clean install σε οποιαδήποτε διανομή θα μου έτρωγε
*πολλαπλάσιο* χρόνο μέχρι να έφερνα το σύστημα στα μέτρα μου και τα
dist-upgrades στις περισσότερες διανομές που έχω επιχειρήσει απέτυχαν.
Ok, το debian είναι εξαίρεση στον κανόνα αν και όχι-και-τόσο-up-to-date,
αλλά δεν το κάνω ζήτημα, άλλος ο στόχος κάθε διανομής και άλλες οι
επιθυμίες κάθε χρήστη.

 Και στην τελική, κανείς δεν σε υποχρεώνει να χρησιμοποιείς gentoo. Άσε
όμως αυτούς που το κάνουν να έχουν την άποψή τους και να το γουστάρουν.

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.