Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Mar 22 12:03:02 EET 2006

Michael Iatrou wrote:
> Είναι γελοίο κάθε distro να έχει δικό του guide "Πώς να κάνετε το Τάδε". Είναι κάτι περισσότερο από γελοίο, είναι προβληματικό: πρόοδος στον κόσμο του Linux είναι να επικρατήσουν κάποια standards, να υπάρχει ένας συγκεκριμένος, ομογενοποιημένος, με μόνο 2% λιπαρά τρόπος να γίνονται τα περισσότερα πράγματα. Αυτό ο περισσότερος κόσμος το ξεχνάει, ενώ στη πραγματικότητα το μεγάλο diversity είναι τροχοπέδη στην εξέλιξη, τόσο ως προς το community, όσο και ως προς το αμιγώς εμπορικό κομμάτι.

Ναι αλλά το diversity υπάρχει. Και ας μη γελιόμαστε το gentoo καλύπτει
ως διανομή ένα κενό [οκ, μπορείς να κάνεις τα πάντα compile με το χέρι,
υπάρχει το apt-build αλλά το flexibility που σου προσφερει το gentoo δεν
ξέρω κάποιο άλλο /linux/ distro που να το καλύπτει]. Οπότε τι
εναλλακτικές υπάρχουν:
- κοίτα το δείνα HOW-TO στο tldp.org
- κοίτα το *δικό μας* HOW-TO, που οκ δεν έχει τόσες πολλές πληροφορίες,
αλλά είναι καλό, θα σε πάρει από το χεράκι στα πρώτα σου βήματα θα σου
μάθει 5 πράγματα και όταν είσαι έτοιμος πηγαίνεις και στο tldp.org

Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ προτιμώ χαλαρά το δεύτερο.

G.