Kernel security advisories (Htan: Custom 2.6.15.6 den mpoytarei)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Mar 21 17:42:48 EET 2006

Πιθανολογώ ότι δεν είχα βάλει σωστά τα debian patches που απαιτούνται
για να κομπιλάρει σωστά ένας vanilla σε debian με make-kpkg --initrd.
Έλυσα το πρόβλημα κατεβάζοντας και κομπιλάροντας τον 2.6.15 του etch.

Το πρόβλημα τώρα είναι το εξής: Ο λόγος που ήθελα πρόσφατο kernel
είναι ότι το καινούργιο m/b του server δεν παίζει καλά σε 2.6.8 (δεν
έχει DMA).  Πώς όμως θα ενημερώνομαι για security advisories στην
έκδοση του kernel που έχω εγκατεστημένη; Μια λύση που σκέφτηκα είναι
να χρησιμοποιώ, αντί etch, τον kernel του ubuntu (το m/b παίζει και σε
2.6.12), καθότι τα advisories του ubuntu τα παρακολουθώ.  Άλλη ιδέα;