Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Mar 21 16:33:54 EET 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Αυτό εξαρτάται από το τι κάνεις. Κι εγώ αν δεν πειράξω το σύστημα κι
> απλώς κάνω "upgrades" σε πληροφορώ ότι το gentoo είναι less likely να
> σπάσει από κάποιο binary distribution.

Τώρα να αρχίσω να κάνω αναφορά σε εξειδικευμένα guides του gentoo για το
"πώς θα κάνετε upgrade τον apache", "πώς θα κάνετε τη gcc", "πώς θα
κάνετε τη mysql" κλπ. δε λέει ... και μόνο ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ τέτοια guides
αποδεικνύει πόσο less likely είναι.

[επί της αρχής φυσικά και ένα source-based distro είναι γενικά
περισσότερο likely να σπάσει από ένα binary distro]

> <flame>Ευτυχώς υπάρχουν τα Forums τα οποία είναι πιο extensive σε
> tip's & howto's από Debian forums & Slackware(?) & *BSD forums μαζί
> :-)</flame>

Ναι, άμα έχεις άπειρο χρόνο για χάσιμο ευτυχώς, γιατί κατά τα λοιπά τα
forums είναι εντελώς χαοτικός τρόπος οργάνωσης της σχετικής πληροφορίας
(όσο χρησιμοποιούσα gentoo προτιμούσα πάντα το wiki ή το bugzilla).
Φυσικά το ότι θα χρειαστεί να ανατρέξεις σε κάποιο forum [αντί να έχεις
βρει την πληροφορία στο Handboo^H^H^H το documentation] μάλλον αποτελεί
``πρόβλημα'' αλλά τέσπα.

Anyway αφού εσύ έχεις όρεξη και ασχολείσαι, εγώ πάω πάσο :)

Γ.