Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Mar 21 14:28:26 EET 2006

Giannis Beredimas wrote:

> Κοίτα, επειδή το παθαίνεις εσύ με gentoo δε σημαίνει ότι το παθαίνουμε
> όλοι. Τυπικά αν κάνεις ένα απλό upgrade ...
Ναι φυσικά πως μου διέφυγε αυτή η λεπτομέρια.. η διανομή είναι το
πρόβλημα...

> Δεν προκαλεί τέτοιες παρενέργειες. Συχνά ούτε μια φορά το δίμηνο ;-)

Αυτό εξαρτάται από το τι κάνεις. Κι εγώ αν δεν πειράξω το σύστημα κι
απλώς κάνω "upgrades" σε πληροφορώ ότι το gentoo είναι less likely να
σπάσει από κάποιο binary distribution.
Αλλά η αλήθεια είναι ότι ένα 3ώρω κάθε 2 μήνες για κάποιο setup/upgrade
το χάνω.

<flame>Ευτυχώς υπάρχουν τα Forums τα οποία είναι πιο extensive σε tip's
& howto's από Debian forums & Slackware(?) & *BSD forums μαζί :-)</flame>

:PPPP