Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Mar 21 08:30:36 EET 2006

Giannis Papadopoulos wrote:
> Με βρίσκω κάποιες μέρες να χάνω αρκετές ώρες μπροστά στο Linux μου
> κάνοντας administration διάφορα:
> Την μία μπορεί να είναι να στήσω σωστά τους drivers της ATI, την άλλη να
>   δω γιατί σταμάτησε να παίζει το automounting όταν έκανα αναβάθμιση
> σχεδόν τη μισή διανομή, την τρίτη πως θα καταφέρω την αηδία το PocketPC
> να κάνει sync με το σύστημα κοκ.
>
> Και ερωτώ: είμαι ο μόνος που "χάνω" τόση ώρα - σε εισαγωγικά, γιατί δεν
> πάνε ποτέ άχρηστες οι γνώσεις - ή το έχουν και άλλοι το σαράκι "αν δεν
> δουλέψει αυτό, δεν μπορώ να στρωθώ να δουλέψω στο άλλο που πρέπει";

> [...]

Τώρα είμαι δουλειά με 56k και δεν μπορώ να σου δώσω links από το blog
μου γιατί το λίγο bandwidth που έχω το χρειάζομαι για άλλες εργασίες.

Όχι δεν είσαι ο μόνος όλοι το παθαίνουμε - δεν παίρνω όρκο για τους πιο
έμπειρους - στα upgrades κυρίως, στα σημαντικά upgrades :-).
Πολλές φορές αρχίζουμε με ένα απλό package κι επειδή έχει σπάσει κάτι
άλλο.. σου παίρνει ώρες να βγάλεις άκρη. Βέβαια αν αυτό είναι κανόνας κι
όχι π.χ. 1 φορά το μήνα το δίμηνο τότε κάτι δεν πάει καλά.