Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 21 01:41:50 EET 2006

On 2006-03-21 00:03, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:
> Με βρίσκω κάποιες μέρες να χάνω αρκετές ώρες μπροστά στο Linux μου
> κάνοντας administration διάφορα:
> Την μία μπορεί να είναι να στήσω σωστά τους drivers της ATI, την άλλη να
>   δω γιατί σταμάτησε να παίζει το automounting όταν έκανα αναβάθμιση
> σχεδόν τη μισή διανομή, την τρίτη πως θα καταφέρω την αηδία το PocketPC
> να κάνει sync με το σύστημα κοκ.

Εσύ απλά χρειάζεσαι FreeBSD και δεν το ξέρεις ακόμα, αλλά λέμε τώρα.

> Και ερωτώ: είμαι ο μόνος που "χάνω" τόση ώρα - σε εισαγωγικά, γιατί δεν
> πάνε ποτέ άχρηστες οι γνώσεις - ή το έχουν και άλλοι το σαράκι "αν δεν
> δουλέψει αυτό, δεν μπορώ να στρωθώ να δουλέψω στο άλλο που πρέπει";

Οχι.  Αυτό ακριβώς έκανα κι εγώ κάποτε.  Για τουλάχιστον 5-6 χρόνια
έτρωγα από 3 μέχρι και 13 ώρες τη μέρα ρυθμίζοντας αυτό, πειράζοντας
λίγο το άλλο, δοκιμάζοντας το παραδίπλα...

> ΥΓ στην ουσία γκάλοπ κάνω, να μην αισθάνομαι άσχημα όταν μου λένε "πάλι
> με αυτά ασχολείσαι;"

Σήμερα πλέον η ώρα που αφιερώνω σε 'administrative' δουλειά είναι
περίπου μηδέν ώρες τη μέρα.  Τόσο παίρνει για να γράψω:

        # portaudit -Fa

να δω ότι δεν υπάρχει κάποιο security fix για τα πακέτα μου, και αν
όντως υπάρχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα να συνεχίσω με:

        # portupgrade -Nvu -a