Πόση ώρα τρώτε για τον adminιλίκι;

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Mar 21 00:36:00 EET 2006

DJ Art wrote:

> Κοίτα, **άμα**:
>
> - Δεν έχεις στήσει ακόμα suspend2

Όχι δεν το έχω κάνει αυτό.

> - Δεν έχεις στήσει boot splash screen με τουλάχιστον bootsplash και
> fbsplash

Χμμ, το SuSE τα έχει έτοιμα - δεν τα πειράζω, αν και προτιμώ το πιο
κονσολέ του slack.

> - Δεν έχεις στήσει XGL

Δεν παίζει η ATI με το X.Org 6.9

> - Δεν έχεις κάνει compile τα εξής τουλάχιστον:
>   - X.org
>   - Mozilla
>   - OpenOffice
>   - KDE
>   - Gnome
>   - VLC, Amarok και Kopete με όλο το featureset enabled

7x Όχι

> - Δεν έχεις γράψει ακόμα custom scripts για το Pocket PC syncing και για
> τη σωστή μετατροπή των VCF από plain UTF-8 σε quoted-printable UTF-8

Κάτι πήγα να κάνω με αυτά, αλλά τα έκανα χειρότερα. Οπότε το άφησα το χόμπι.

> - Δεν έχεις στήσει wifi με unsupported PCI card

Το έκανα, δεν έπαιξε επειδή είχε πρόβλημα με το WPA

> - Δεν έχεις σετάρει ποτέ winmodem

Δεν το κατάφερα.

> - Δεν έχεις παίξει με lirc
> - Δεν έχεις παίξει με lineakd

2x Όχι

> - Δεν έχεις κάνει διάλειμμα από το Linux και να δείς γιατί τα γ#$%#$% τα
> Winblows δεν βλέπουν τον Samba Server, ενώ τα Linux clients τον βλέπουν

Υπάρχει τέτοια περίπτωση (εκτός αν είναι Windows 9x, οπότε ορθώς δεν τον
βλέπουν).

> - Δεν έχεις βάλει *BSD, Darwin, BeOS, Windows σε τουλάχιστον VMware για
> να δείς πόσο suck .....

Από αυτά εντάξει είμαστε. Μέχρι και pSolaris σήκωσα αλλά και VMWare μέσα
σε VMWare, bochs μέσα σε VMware και άλλα τραγελαφικά. Το επόμενο είναι
gentoo σε VMware.

> - Δεν έχεις φτιάξει chess manager σε Sendmail CF

Τι παίρνεις; ROFL