PHP/ASP/JSP/CFM/PERL-CGI

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Mar 20 22:02:49 EET 2006

* Christos Ricudis [2006-03-20 14:15]:
> H PHP einai sthn ousia ena kakoftiagmeno perl clone. Exei daneistei to
> syntaktiko kai ola ta  xrhsima features ths katey8eian apo thn perl -

Διαφωνώ! Από την PHP λείπει όλο το χαριτωμένο συντακτικό της Perl. Να πω
την αλήθεια, μου θυμίζει C... Ενώ η Perl είναι πολύ καλή - τα regex
είναι ενσωματωμένα στο συντακτικό της, συν αυτοί οι τελεστές για τα
αρχεία, συν δε χρειάζεται παρενθέσεις στις κλήσεις συναρτήσεων... Δεν
είναι τυχαίο που κυκλοφορούν ένα σωρό εντυπωσιακά Perl one-liners.

Θα έλεγα ότι όντως, κάποιος που είναι λίγο προγραμματιστής και ξέρει PHP
μπορεί να γράψει πολύ γρήγορα Perl - όμως η Perl που θα γράψει δε θα
μοιάζει φυσιολογική. Και φυσικά θα δυσκολευτεί πολύ να διαβάσει κώδικα
που έχει γράψει κάποιος πραγματικός προγραμματιστής Perl.

Το πιο ωραίο στην Perl είναι η φιλοσοφία της, είναι πιο ανθρώπινη - όχι
σαν κάποιες άλλες γλώσσες που προσπαθούν να είναι αυστηρές, καθαρές,
κλπ. κλπ.

Εντελώς κατά τύχη είδα σήμερα την εξής σελίδα στο δίκτυο:

Why Perl Is Not My Favourite Programming Language
http://www.miketaylor.org.uk/tech/wxinmfpl/perl.html

Αυτό που τον άλλο μπορεί να τον απωθεί, για μένα μπορεί να είναι όλο το
νόημα.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr